Веселівська селищна територіальна громада
Веселівський район, Запорізька область

Центр надання адміністративних послуг

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВЕСЕЛІВСЬКОЇ ОТГ

 

Місцезнаходження:

ЦНАП

72202, Запорізька область, Веселівський район, смт Веселе, вул. Центральна, 136

Інформація щодо режиму роботи ЦНАП

 

Понеділок, вівторок, четвер:   08.00 – 17.00

Середа: 08.00 – 20.00 

П’ятниця : 08.00 – 16.00

Субота, неділя- вихідні дні

Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт:

ЦНАП

 Тел. (06136) 2-16-51;

e-mail :vesele_cnap@ukr.net

Офіційний сайт: https://veselivska-gromada.gov.ua/

Сторінка ЦНАП на сайті громади:  https://veselivska-gromada.gov.ua/cnap-10-48-26-06-07-2017/

                                                  

Адміністративні послуги               Документи                           Контакти

 

                                                                   

Публічні реєстри України            Єдиний державний портал        Кабінет електронних сервісів

                                                              адміністративних послуг

 

                                               

Сервіс перевірки документів         Перевірка стану оформлення паспорта для виїзду за кордон

 

 

 

  Портал електронних послуг Пенсійного Фонду     (перегляд даних про стаж , заробіток, подання  заяв, запитів , скарг)    

    Сервіс попереднього запису з питань реєстрації актів цивільного стану  запис на прийом  до відділу ДРАЦС у зручний для Вас час, задати  питання в онлайн режимі, подати заяви на  реєстрацію актів цивільного  стану).

    Призначення допомоги при народженні дитини  (подання документів для призначення   допомоги при  народженні дитини)

    Призначення житлової субсидії   ( подання документів на призначення субсидії в  електронному вигляді на  попередній розгляд (  потрібно підтвердження в паперовому вигляді))

  РЕЄСТР ДОЗВОЛІВ ДЛЯ ПЕРЕМІЩЕННЯ ОСІБ В РАЙОНІ ПРОВЕДЕННЯ АТО (отримання       дозволу для переміщення осіб через лінію  зіткнення у межах Донецької та Луганської  областей)

  Регіональний сервісний центр МВС України в Запорізькій області  (отримання довідки про відсутність судимості, реєстрація,  перереєстрація  транспортних засобів, видача посвідчення водія на право керування  транспортними засобами)

      Портал державних послуг

 

          ПОРТАЛ ДЛЯ ПІДПРИЄМЦІВ

                                                                                                       

 Часті питання                         Роз'яснення та корисна інформація           Найчастіші питання -ID-14

 

Звіт про роботу відділу ЦНАП у за 6 місяців 2020 р

 

03/07/2020

Довідку про несудимість знову можна отримати в паперовому форматі: куди звертатися

Довідку про несудимість можна отримати в паперовому форматі

Довідку про несудимість знову можна отримати в паперовому форматі / glavcom.ua

Сервісні центри МВС знову видають довідки про несудимість у паперовому варіанті. Певний час документ видавали лише в електронному форматі.

Довідка про несудимість знову доступна в паперовому варіанті, повідомили у телеграмі МВС України.


Для того, аби отримати довідку про несудимість, людина повинна звернутися до того сервісного центру МВС, який обрала під час замовлення.Сервісні центри МВС відновлюють їхню видачу,
– йдеться у повідомленні.

До слова, певний час документ не видавали "на руки", він був доступний лише в електронному варіанті.

 

03/07/2020

Держгеокадастр відновив запровадження принципу екстериторіальності в держреєстрації земельних ділянок

 

Відсьогодні Держгеокадастр відновлює роботу пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок. 

Це означає, що відтепер рішення про реєстрацію земельної ділянки може бути прийнято будь-яким державним кадастровим реєстратором, обраним за принципом випадковості системою Державного земельного кадастру.

Документ розроблено для підвищення рівня доступності, відкритості та прозорості при наданні адміністративної послуги з державної реєстрації земельної ділянки.

Старт пілотного проекту із запровадження принципу екстериторіальності в державній реєстрації земельних ділянок  відбувся 10 червня та продовжиться 2 роки.

Зокрема, удосконалюються такі процедури:

  • скорочення реєстрації земельної ділянки з 14 до 7 робочих днів;
  • реалізація принципу екстериторіальності при наданні відповідної послуги;
  • усунення причин, які зумовлюють необхідність неодноразових звернень заявників із заявами та документами через центр надання адміністративних послуг до державних кадастрових реєстраторів (у разі відмови у державній реєстрації).

Постановою також приведено у відповідність до вимог чинного законодавства можливість здійснювати замовлення, проведення та одержання результатів державної експертизи землевпорядної документації в електронній формі через Єдиний державний портал адміністративних послуг та інтегровані з ним інформаційні системи Держгеокадастру

 

 

 

02/07/2020

Електронний кабінет "Е-сервіси" Державного земельного кадастру

Електронний кабінет "Е-сервіси" Державного земельного кадастру забезпечує можливість громадянам отримувати послуги, які надаються органом виконавчої влади, що реалізує державну політику в сфері земельних відносин, в електронному вигляді з використанням Інтернету.

Доступ до електронного кабінету надається за адресою https://e.land.gov.ua/services

Допомога по роботі з електронним кабінетом ДЗК за посиланнями наведеними нижче:

1 Реєстрація

 

 

01/07/2020

Урядова гаряча лінія 1545


Звернення приймаються працівниками Урядового контактного центру за допомогою засобів телефонного та електронного зв’язку і надсилаються органам виконавчої влади відповідно до компетенції, Секретаріату Кабінету Міністрів для вирішення порушених у них питань по суті, надання відповідних роз’яснень.Урядова «гаряча лінія» – механізм для взаємодії Уряду з громадянами, що дозволяє оперативно вирішувати проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, а також удосконалювати роботу органів виконавчої влади з урахуванням громадської думки.

Урядова «гаряча лінія» 1545 працює цілодобово

Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.

Для громадян України, які перебувають за кордоном,
номер телефону урядової «гарячої лінії»:

+38 (044) 284-19-15 (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку).

Громадяни також мають можливість подати електронне звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Урядового контактного центру: www.ukc.gov.ua

 Подати електронне звернення

 

Для громадян з порушенням слуху забезпечено можливість 

звернутися на урядову «гарячу лінію» 1545 із пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами, адресованими органам виконавчої влади за допомогою Skype-зв’язку за таким іменем:

Урядова гаряча лінія 1545-1

Урядова гаряча лінія 1545-2

Урядова гаряча лінія 1545-3

(Режим роботи: з понеділка по четвер з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45.

Субота і неділя, святкові дні – вихідні).  

Працюють:

«гаряча лінія» для підприємців

0-800-503-045

(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю до 16:45. У вихідні, святкові дні та у неробочий час дзвінки на «гарячу лінію» для підприємців за бажанням заявника

переадресовуються на урядову «гарячу лінію»);

«гаряча лінія» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

(044) 284-19-64

(Режим роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45.    Також можна звернутись на е-mail: career@ukc.gov.ua).

На базі Урядового контактного центру цілодобово працює спеціалізована «гаряча лінія»  з питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах, на яку можна звернутися за номерами телефонів 1545, +38 (044) 284-19-15 (для громадян України, які перебувають за кордоном), а також через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

 

26/06/2020

Через технічні причини сервісні центри МВС не здійснюють видачу довідки про несудимості у паперовому вигляді.

Наразі її отримання доступно тільки в електронному варіанті за допомогою КЕП.

Перевірити та оформити довідку про відсутність судимостей онлайн можна за посиланням: https://odk.mvs.gov.ua/

 

 

26/06/2020

Нова функція додатку "Дія" 

 

 У мобільному додатку “Дія” з’явився сканер QR-кодів, за допомогою якого можна сканувати документи у застосунку. 

Оновлюйте Дію до версії 1.9:  де додано сканер QR-кодів у застосунок

Зазначається, що нова версія мобільного застосунку має вбудований сканер QR-кодів для того, щоб було зручніше зчитувати та перевіряти дійсність документів у мобільному застосунку "Дія".

“Відсканувавши QR-код документа, ви можете миттєво підтвердити його дійсність — мобільний застосунок робить запит до реєстру і відображає інформацію про документ”.

Також, розробники доопрацювали push-повідомлення, їх налаштування та інші важливі технічні деталі. Зараз у "Дії" доступні цифрові водійське посвідчення, ІD-картка та паспорт громадянина України для виїзду за кордон, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, студентський квиток та автоцивілка.

До слова, прикордонники заявили, що українці не можуть перетинати кордон за допомогою е-паспорта.

Натомість «Укрзалізниця» дозволила пасажирам використовувати цифровий паспорт.  

 “Дія” надає послуги з оформлення електронних підписів (платно), безоплатно отримати ЕЦП можна в КНЕДП ІДД ДПС (податкова). 

 

25/06/2020

В Україні запустили нові онлайн-послуги для ТОВ

Наразі доступні дві послуги:
- Реєстрація ТОВ на підставі модельного статуту. Подання заяви: 20 хв.
- Перехід ТОВ на діяльність на підставі модельного статуту. Подання заяви: 10 хв.
Зареєструвати ТОВ можна за 1 робочий день. 

Отримати послуги можна на сайті Державні послуги онлайн, за посиланням - diia.gov.ua

Можна вибрати спрощену систему оподаткування - подати заявку на реєстрацію платників ПДВ. Раніше ці взаємовиключні заяви формувалися одночасно, що було перешкодою для ТОВ здійснювати свою діяльність.

Діючі ТОВ можуть перейти з власної редакції установчих документів на новий модельний статут.

В онлайні також додали функціонал, недоступний офлайн. Змінити положення або вибрати деякі пункти статуту можна тільки онлайн.

__

 

Топ помилок статутів ТОВ: на що звернути увагу

 

 

22/06/2020

Із 22 червня в Україні діють нові правила карантину

Через стрімке збільшення кількості хворих на коронавірус в Україні посилили карантинні заходи.

Так, 19 червня на сайті уряду з’явився текст постанови КМУ від 17 червня 2020 року №500. Нею внесено зміни до постанови №392 “Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів”.

Постанова набирає чинності з 22 червня 2020 року, окрім пункту 2 цієї постанови, який набрав чинності із дня її опублікування. Зауважимо, що постанову №500 опубліковано в Урядовому кур’єрі №116 від 20 червня.

За п. 2 пункти 3 і 4 постанови №392 (заборони та методика посилення) не застосовуються до внутрішніх та міжнародних авіаційних пасажирських перевезень у частині діяльності (функціонування) аеропортів щодо прийняття та відправлення повітряних суден, що здійснюють такі перевезення. А тепер – детальніше про зміни карантину.

З 22 червня до 31 липня заборонено:

– перебувати в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

– перебувати на вулиці без документів, що засвідчують особу, підтверджують громадянство або спеціальний статус;

– самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;

– відвідувати заклади освіти в групах більше 10 осіб, крім участі у ДПА у формі ЗНО, ЗНО, вступних випробуваннях, єдиному вступному іспиті з іноземної мови, єдиному фаховому вступному випробуванні, атестації у формі тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів “КРОК”, а також здійснення підтвердження кваліфікації моряків, проведення підготовки моряків, членів екіпажів торговельних суден, зокрема тих, що здійснюють плавання внутрішніми водними шляхами України, та проведення підготовки судноводіїв малих/маломірних суден;

– влаштовувати масові заходи за участю більш як однієї людини на 5 кв. м площі. Фізична дистанція між учасниками — не менше 1,5 м;

– діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;

– здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (трамвай, тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більше ніж кількість місць для сидіння.

– постачальникам електроенергії, операторам систем розподілу забороняється відключати електроенергію підприємствам централізованого водопостачання та водовідведення;

– постачальникам природного газу забороняється припиняти постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії;

– відвідувати установи соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);

– відвідувати пункти тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні;

– установам охорони здоров’я забороняється проведення планових заходів щодо госпіталізації, крім надання допомоги вагітним, породіллям, новонародженим, пацієнтам з онкозахворюваннями, надання паліативної медичної допомоги в стаціонарних умовах, проведення невідкладних і термінових заходів, якщо в результаті їх перенесення існує значний ризик для життя або здоров’я. Також проведення планових операцій дозволено в регіонах, де заповненість ліжок менш як 50%;

– забороняється перетин держкордону іноземцями та особами без громадянства без наявності поліса страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19.

Зміни режиму робочого часу

Також там, де це можливо, уряд рекомендує зробити гнучкий робочий режим. Кабінет Міністрів рекомендує встановити початок роботи з 10:00 або більш пізнього часу суб’єктам господарювання, які здійснюють свою діяльність в наступних економічної діяльності:

– гуртова та роздрібна торгівля;

– ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів;

– поштова та кур’єрська діяльність;

– тимчасове розміщення і організація харчування;

– страхова діяльність;

– освіта;

– надання соціальної допомоги;

– мистецтво, спорт, розваги та відпочинок.

Також зазначено, що на період дії карантину робота розпочинається: в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування – о 8 годині; в центрах надання адміністративних послуг, органах соціального захисту населення, територіальних органах Пенсійного фонду України – о 10 годині.

Органам місцевого самоврядування рекомендується розробити (скорегувати) маршрути руху громадського транспорту з урахуванням змінених графіків роботи підприємств, установ, організацій для забезпечення можливості переміщення працівників на роботу/з роботи.

Обмеження в регіонах

 В деяких регіонах обмежать: 

– влаштування масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів;

– діяльності закладів, що надають послуги з розміщення;

– здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень у міському, приміському, міжміському внутрішньообласному та міжобласному сполученні;

– перевезення пасажирів метрополітеном;

– відвідування закладів дошкільної освіти;

– роботи закладів фізичної культури і спорту, спортивних залів, фітнес-центрів, закладів культури;

– діяльності закладів харчування.

 

19/06/2020

Онлайн-школа для підприємців

Міністерство цифрової трансформації України в партнерстві з Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) запустило Національну онлайн-школу для підприємців на платформі "Дія.Бізнес".

"Навчання буде абсолютно безкоштовним для всіх і завжди. Перший серіал "10 кроків для початку власної справи" розробили наші партнери – програма USAID "Конкурентоспроможна економіка України" та Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі", - заявила Іонан.

Мета школи - розвиток навичок у потенційних та діючих підприємців для успішного розвитку власної справи, а також допомога представникам МСБ у використанні фінансових послуг.

 

Навчання в онлайн-школі відбуватиметься у форматі освітніх серіалів, крім того, частина навчання буде реалізована офлайн на базі центрів підтримки підприємців "Дія.Бізнес".

За словами керівника регіональних програм з розвитку цифрової та кредитної інфраструктури в Європі та Центральній Азії, керівника Програми з фінансової інклюзивності в Україні (IFC) Заріни Одінаєвої, цей курс спрямований на те, щоб допомогти МСБ вибудовувати свій бізнес у режимі виходу з пандемії з новим імпульсом і з можливістю залучити фінансування у банків.

"Теми, які будуть покриті цим курсом, сфокусовані на управлінні ліквідністю, грошовими потоками, підвищенні доступу до фінансування, обліку та складання балансів. Тобто все, що пов'язано з фінансовим здоров'ям підприємців", - наголосила Одінаєва.

Загалом освітній серіал для МСБ складатиметься із десяти серій по десять хвилин, в яких будуть висвітлені базові основи ведення бізнесу в Україні.

 

Дізнайтесь, як заснувати власне підприємство, правильно вести бухгалтерську звітність, складати фінансовий план, отримати фінансування на розвиток своєї бізнес-ідеї, просувати продукт і управляти командою 

 

04/06/2020

 

В україні запрацював інформаційний портал підтримки підприємців

 

 

“Цей портал дозволить підприємцям, перш за все, отримувати виключно офіційну інформацію, вже зібрану в єдиному місці. Ми будемо оновлювати її та повідомляти про всі зміни, які запроваджуватимуться для малого та середнього бізнесу”, - зазначив заступник Міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України Дмитро Романович. 

На сайті вже доступна інформація про діючі обмеження для МСБ з метою протидії поширенню захворювання COVID-19, перелік заходів державної підтримки, відповіді на головні питання від бізнесу. 

Ресурс також буде наповнюватись корисними посиланнями, порадами фахівців та новинами для підприємців. 

 

Портал знаходиться за посиланням

 

Скоро нова комплексна послуга для підлітків ID-14

ЦНАП Веселівської селищної ради працює над впровадженням  комплексної послуги ID-14, яка передбачає одночасне оформлення першого паспорта та ідентифікаційного номера платника податків.

Запуск цієї послуги дозволить зменшити кількість візитів громадян до держорганів і заощадить їхній час, оскільки відтепер відпадає необхідність відвідування Центру обслуговування платників податків для написання заяви й отримання довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків.

Послуга буде надаватись безкоштовно. Отримати її можна в  відділенні Державної міграційної служби  і  ЦНАП Веселівської селищної ради.

 

Поширені питання щодо надання послуги ID-14

 

 

В ЦНАП Веселівської селищної ради запроваджується нова послуга- «Е-малятко»

 

 

"Е-малятко" -це десять послуг для новонародженого онлайн 

 

«Е-малятко»- унікальна можливість отримати онлайн у ЦНАПі чи органі ДРАЦС десять послуг для новонародженого лише за однією заявою.

З 01.01.2020 в Україні стартував унікальний проект, який дозволяє молодим батькам не лише уникнути бюрократичних схем, а й значно зекономити час.

 

 

Які послуги можна отримати за допомогою «Е-малятко»?

  • Державна реєстрація народження дитини;

  • Реєстрація місця проживання народженої дитини;

  • Призначення допомоги при народженні дитини;

  • Реєстрація народженої дитини в електронній системі охорони здоров’я;

  • Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків;

  • Отримання посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім'ї;

  • Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

  • Визначення належності дитини до громадянства України;

  • Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;

  • Призначення допомоги багатодітним сім’ям.

 

 

 

Куди звертатися для отримання послуги «Е-малятко»?

Послуга “Е-малятко” надається виключно за бажанням батьків дитини шляхом подання заяви про державну реєстрацію народження, що містить відомості, необхідні для надання послуг. Відповідальність за достовірність відомостей, що містяться в заяві про державну реєстрацію народження, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.

Заява про державну реєстрацію народження, що містить відомості в обсязі, необхідному для надання послуг, подається до відділу державної реєстрації актів цивільного стану в паперовій або електронній формі з використанням кваліфікованого електронного підпису за місцем народження дитини або проживання заявника, зокрема через центр надання адміністративних послуг.

За бажанням заявника заяву про державну реєстрацію народження може бути подано у закладі охорони здоров’я, в якому народилася дитина, за умови співробітництва відділу державної реєстрації актів цивільного стану та закладу охорони здоров’я на основі відповідного меморандуму.

Надання комплексної послуги “е-малятко” здійснюється органами державної влади, органами місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, виключно на підставі відомостей, що містяться у заяві про державну реєстрацію народження, та відомостей, необхідних для надання послуг, що містяться в Державному реєстрі актів цивільного стану громадян, отриманих у порядку інформаційної взаємодії із зазначеним Реєстром.

Які документи потрібно подати для отримання послуги «Е-малятко»?

  • Медичне свідоцтва про народження (форма № 103/о);

  • Документ, що підтверджує сплату адміністративного збору у випадках, визначених законом;

  • Письмова згоди другого з батьків (у разі реєстрації місця проживання батьків за різними адресами) щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини разом з одним із них (у випадку подання документів у паперовій формі та звернення одного із батьків) або згоди батьків на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини, підтвердженої їх кваліфікованими електронними підписами або засвідченої кваліфікованим електронним підписом нотаріуса.

Як дізнатися про результат отримання послуги «Е-малятко»?

Інформування заявника про результати надання послуг, під час надання комплексної послуги “е-малятко” здійснюється відповідним органом державної влади, органом місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, в день її надання за допомогою електронних засобів комунікації (смс-повідомлення, електронна пошта, та ін.).

У разі коли за результатом надання послуг, відповідно до законодавства передбачено видачу документа, за вибором заявника такий документ може бути отриманий у відповідного органу державної влади, органу місцевого самоврядування, який надавав таку послугу, або у разі подання зави про державну реєстрацію народження через центр надання адміністративних послуг - у відповідному центрі, або не пізніше наступного робочого дня з дня надання послуги, надісланий заявникові рекомендованим листом за рахунок заявника.

 Докладно про   "Перші документи дитини"

 

 

 

Як оформити допомогу на дітей фізичній особі-підприємцю? 

Допомогу на дітей фізичні особи-підприємці можуть оформити онлайн, заповнивши електронну форму на офіційному веб-сайті Міністерства соціальної політики   в розділі «е-сервіси» - www.msp.gov.ua   

або за посиланням –https://dopomoga2fop.ioc.gov.ua/,

а також скориставшись Єдиним порталом державних послуг «Дія».

Таку допомогу отримають відповідні єдинники на період карантину та на один місяць після дати його відміни. Передбачається, що таку допомогу надаватимуть на кожну дитину до 10 річного віку у розмірі прожиткового мінімуму (для дітей віком до 6-ти років - 1779 грн; для дітей віком від 6-ти до 10-ти років - 2218 грн). Але «карантинну» допомогу на дітей отримають лише підприємці-єдинники без минулорічного боргу з ЄСВ.

Також право на допомогу не надається батькам, які вже отримують відшкодування вартості послуги «муніципальна няня» на відповідну дитину.

Перелік документів, потрібних для призначення допомоги онлайн:

  • заява, яка складається з персональних даних заявника, даних про дітей та даних для перерахування коштів;
  • сканована копія свідоцтва про народження дитини (дітей);
  • сканована копія довідки з ПФУ про сплату ЄСВ (форма ОК-7);
  • сканована копія документу, що посвідчує проживання на території України (для іноземців);
  • сканована копія рішення про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною).

 

 

 

 

 

 

Шановні Веселівці, просимо вас звернути увагу.

Відбулися ЗМІНИ В ПОРЯДКУ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГРОМАДЯН в ЦНАП Веселівської селищної ради.

             На період карантину ЦНАП Веселівської селищної ради буде здійснювати обслуговування суб’єктів звернення лише у ВИКЛЮЧНИХ ВИПАДКАХ: 

-   реєстрація місця проживання чи зняття місця проживання, видача довідки про реєстрацію;

-  оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) замість втраченого або викраденого (у тому числі оформлення ID-картки замість втраченого або викраденого паспорта громадянина України у формі книжечки);

-   оформлення паспорта громадянина України у формі картки (ID-картки) у разі невідкладної необхідності для отримання публічних, адміністративних та фінансових послуг;

- вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України у формі книжечки по досягненню особою відповідного віку;

-   оформлення паспортів громадянина України для виїзду за кордон у зв’язку з необхідністю термінового виїзду за кордон, пов’язаною з нагальною потребою в лікуванні від’їжджаючого, від’їздом особи, яка супроводжує тяжкохворого, чи смертю родича, який проживає за кордоном;

       Видача виготовлених документів, довідок та витягів здійснюватиметься у звичайному режимі, але з врахуванням встановленого графіку роботи на період карантину.

      Обслуговування суб’єктів звернення за іншими напрямами, здійснюватися не буде (особи, які здійснили попередню оплату адміністративних послуг, зможуть скористатися оплаченою квитанцією пізніше – після скасування карантину).

Консультації будуть надаватись  телефоном- 0613621651 та за допомогою електронної пошти - vesele-cnap@ukr.net;

Закликаємо Вас утриматися від відвідування ЦНАП без нагальної потреби! Просимо з розумінням поставитися до таких обмежувальних заходів – це задля вашої особистої безпеки, безпеки ваших рідних та наших працівників!

ГРАФІК РОБОТИ ЦНАП на період карантину:
 

 -  понеділок - четвер з 8.00 до 17.00, п’ятниця з 8.00 до 16.00  

 

Будь ласка, дотримуйтесь рекомендацій МОЗ України щодо нерозповсюдження COVID-19.

 

Міцного здоров'я усім нам! 

 

Вхід до приміщення ЦНАП-без захисних медичних масок –ЗАБОРОНЕНО

 

 

 

 

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ВЕСЕЛІВСЬКОЇ ГРОМАДИ:

1. Послуги РСЦ МВС в Запорізькій області

      З  2 серпня 2018 року в  ЦНАП  Веселівської ОТГ  мобільним сервісним центром РСЦ МВС в Запорізькій області , згідно погодженого графіку і попередніх заявок , надаються наступні послуги:

1.    Реєстрація,  перереєстрація транспортних засобів та зняття їх з обліку;

2.    Заміна посвідчення водія;

3.    Прийом запитів на отримання довідок про відсутність судимостей;  

Громадян, які хочуть отримати вищеназвані послуги, просимо надати  заявки до ЦНАП Веселівської ОТГ:

  • За адресою :ЦНАП ,вул. Центральна , 136, смт Веселе, Запорізька область ,72202
  • За електронною адресою: vesele_cnap@ukr.net
  • За телефоном: 06136-21651 

      Перелік необхідних документів для надання  адміністративних послуг РСЦ МВС

Довідка про несудимість онлайн

 

2. Послуги ЦНАП послуги з оформлення  паспорта громадянина України:

 

      З   вересня 2019 року   ЦНАП  Веселівської ОТГ  надає наступні послуги з оформлення

паспорта громадянина України:

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв'язку з обміном

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України  з безконтактним електронним носієм  вперше після досягнення 14 - річного віку

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України  з безконтактним електронним носієм  у зв'язку з втратою/викраденням паспорта громадянина  України зразка 1994 року ( у формі книжечки)

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України  з безконтактним електронним носієм  у разі обміну паспорта громадянина України ( уформі картки )

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України  з безконтактним електронним носієм  у зв'язку з втратою/викраденням паспорта громадянина  України з безконтактним електронним носієм

-  Оформлення і видача паспорта громадянина України  з безконтактним електронним носієм  у разі обміну паспорта громадянина  України зразка 1994 року ( у формі книжечки)

Перелік документів , необхідних

для оформлення паспорта

Закордонний паспорт

Оригінали документів :

паспорт України

код платника податків

закордонний паспорт (за наявності)

вартість послуги:  682грн. за 20 р.д., 1034 грн. за 7 р.д.  (при наявності банківської картки сплата в ЦНАПі)

 

Закордонний паспорт дітям до 14 років

Оригінали документів :

паспорт одного з  батьків

код платника податків дитини (при наявності)

свідоцтво про народження дітей  (за відсутності коду)

закордонний паспорт дитини  (за наявності)

фото 10*15 матове (для маленьких дітей)

0979611613 -  Руслан (фотограф)

вартість послуги:  682грн. за 20 р.д., 1034 грн. за 7 р.д.  (при наявності банківської картки сплата в ЦНАПі)

 

ID-картка

Оригінали документів :

паспорт

код платника податків

довідка про реєстрацію місця проживання (дод13)

свідоцтво про шлюб  (за наявності)

свідоцтво про народження дітей  (за наявності)

закордонний паспорт (за наявності)

вартість послуги:  345грн. за 20 р.д., 471 грн. за 10 р.д. та 34 грн державне мито (при втраті/викраденні) (при наявності банківської картки сплата в ЦНАПі)

 

 

 

 

 

 

Счетчик посещений Counter.CO.KZ - бесплатный счетчик на любой вкус!