Навіщо громадам комунікувати?
Тому що кожна ваша громада - унікальна, і про це повинні знати як місцеві мешканці, так і вся Україна. Втілити таку мету допоможе поетапний комунікаційний план, партнерство із журналістами та вміння розповісти про себе у новинах та соцмережах. Звісно, без чітко налагодженої командної роботи не обійтися.
Саме цьому вчилися комунікаційники з громад-партнерів програми USAID Ukraine - USAID Україна #DOBRE Запорізької, Чернігівської, Дніпропетровської, Херсонської, Миколаївської, Харківської та Кіровоградської областей на тренінгу, який проходив в Українському кризовому медіа-центрі (м.Київ).
Своїм досвідом та практичними порадами поділилася команда Український кризовий медіа-центр - комунікаційного партнера програми DOBRE.
Ірина Малик, координаторка комунікації децентралізації програми USAID DOBRE.
Оксана Якуніна, координаторка з комунікації програми USAID DOBRE у центральних областях України.
Ольга Ткаченко (Olha Tkachenko), координаторка соціальних медіа програми USAID DOBRE.
Ганна Коломієць, консультантка програми USAID DOBRE.
Ольга Міщенко (Olha Mishchenko), менеджерка з розробки комунікаційного контенту програми USAID DOBRE.
А про ефективну організацію інформаційного відділу розповів Сергій Якунін, начальник відділу по роботі із ЗМІ Кропивницької міської ради.
Від Веселівської громади тренінг відвідав головний спеціаліст відділу з питань внутрішньої та інформаційної політики виконавчого комітету Веселівської селищної ради Олександр Мандик.
Дякуємо координаторам та тренерам заходу за проведене навчання та корисні поради в комунікаціїї з громадскістю.