Школа і дошкільний заклад - дві суміжні ланки в системі освіти, і наші завдання - забезпечити якісний перехід дитини з однієї сходинки на іншу
Щоб забезпечити реальну перспективність і наступність у роботі дошкільного закладу та школи важливо дотримуватись певних умов:
співробітництво має бути довготривалим і нерозривним; робота - системною і плановою; завдання - комплексними та інтегрованими. А отже, має забезпечуватися наступність між Державними стандартами дошкільної і початкової освіти.
Взаємодія вчителів та вихователів КДНЗ №3 "Казка" відбувається у різних формах. Нещодавно на базі дошкільного закладу відбулася мала педрада з вчителями на тему "Формування мовленнєвої компетенції дітей" з метою забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою в умовах завдань освітньої реформи "Нова українська школа".
В ході засідання педагоги обговорили важливість формування мовленнєвої компетенції дітей ще в дошкільному віці, аби дитина успішно навчалася в школі. Учителі початкових класів занепокоєні тим, що все більше учнів приходять до школи з вадами мовлення. А мовленнєві дефекти порушують можливість вільного спілкування дитини з іншими людьми. Усвідомлення власної мовленнєвої недостатності зазвичай викликає негативні емоціональні стани: почуття соціальної неповноцінності, страх мовлення, страх переживання. Усе це ставить під загрозу соціальну значимість особистості і сприяє формуванню своєрідних психологічних і патопсихологічних особливостей, що вимагає проведення спеціальної роботи, спрямованої на соціальну адаптацію дитини.
Також вихователі та вчителі поділилися передовими інтерактивними методами та прийомами формування мовленнєвої компетенції дітей які вони використовують у своїй роботі.
Підсумком співпраці педагогічних колективів стане в кінці навчального року спільна педагогічна рада, де будуть проаналізовані результати підготовки дітей до школи, помилки та упущення, буде спрогнозована подальша співпраця школи та дошкільної групи.