Суб'єкт господарювання змінив основне місце обліку. Чи отримувати новий сертифікат електронного цифрового підпису?
Сертифікат ключа містить, зокрема, основні дані (реквізити) підписувача -власника особистого ключа.
Підписувач - власник особистого ключа зобов'язаний, зокрема, надавати. Акредитованому центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаментуДФС основні дані (реквізити) для засвідчення чинності відкритого ключа тасвоєчасно надавати центру сертифікації ключів інформацію про зміну даних,відображених у сертифікаті ключа та/або реєстраційній картці.
Якщо змінюється адреса місця обліку суб’єкта господарювання або фізичної особи, необхідно звернутися до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, з заявою на скасування посилених сертифікатів, які містять недостовірну інформацію.
Разом з заявою необхідно надати пакет реєстраційних документів для формування нових посилених сертифікатів.
Зазначена норма визначена ст. 7 Закону України від 22.05.03 № 852-IV «Про електронний цифровий підпис».