Нормативно-правове забезпечення функціонування селищної територіальної громади та структурування виконавчих органів, напрямків діяльності та забезпечення їх ефективної роботи
В питанні нормативно – правого забезпечення діяльності громади проблема у нас з Вами на всіх одна – законодавець не встигає за реформою, що ускладнює, а в деяких випадках унеможливлює виконання територіальними громадами своїх повноважень, так на сьогоднішній день відсутнє чітке розмежування повноважень між місцевими органами виконавчої влади та об’єднаними громадами, а це вносить колізії у функціонуванні закладів освіти, соціального супроводу, реєстраційних послуг, розпорядженні землями.
Які здобутки Веселівської громади на сьогоднішній день - з метою належного виконання повноважень створено нову структуру виконавчого апарату Веселівської селищної ради.
Діяльність всіх сфер селищний голова координує через 4 своїх заступників – з гуманітарних питань та соціальної політики, з питань економічного розвитку та інвестицій, з питань житлово – комунального господарства, головного бухгалтера. Тісний зв'язок між депутатами, членами виконавчого комітету, селищним головою та виконавчим апаратом забезпечують керуюча справами та секретар ради. Повсюдність місцевого самоврядування забезпечується через 4 - х старост. У взаємодії працюють відділи бухгалтерського обліку та звітності, житлово – комунального господарства, земельних відносин, юридичний, фінансовий, загальний, освіти, молоді та спорту. Ведеться активна робота по формуванню відділу розвитку інфраструктури, містобудування та архітектури, ЦНАПу. Інноваційно Веселівська територіальна громада підійшла до виконання повноважень у галузі культурного розвитку через Культурно – мистецький центр та надання соціальних послуг через Центр соціальних послуг.
На сьогоднішній день виконавчий апарат сформовано на 95 % відсотків та до його ввійшли високопрофесійні посадовці з досвідом роботи як в органах місцевого самоврядування так і в органах виконавчої влади.
На завершення хочу зауважити, що досягнення 100 % планів закріплених у концепції місцевого самоврядування в україні можливий лише при прискоренні проведення бюджетної, адміністративно-територіальної, житлово-комунальної та податкової реформ, необхідно створити міцну законодавчу базу місцевого самоврядування, відповідну європейським стандартам з урахуванням конструктивних пропозицій регіональних лідерів