ДО УВАГИ ГРОМАДЯН ВЕСЕЛІВЩИНИ: В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ ПРАЦЮЄ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КОНТАКТНИЙ ЦЕНТР» ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактна інформація:
Телефон «гарячої лінії» центру:
0-800-503-508
http://www.zoda.gov.ua/article/2169/zaporizkiy-oblasniy-kontaktniy-tsentr.html
(Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)
Адреса: 69107, м. Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Графік роботи: понеділок-четвер - 8.00 - 17.00 год., п’ятниця - 8.00 - 15.45 год.
У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.
Комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради є спеціалізованим закладом, заснованим на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області, що сприяє впровадженню новітніх управлінських методів та сучасних електронних технологій у сфері організації розгляду звернень на території Запорізької області.
Метою діяльності Запорізького обласного контактного центру є забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень, що подаються громадянами, фізичними особами - підприємцями за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії та через мережу Інтернет.
* Згідно ст.7 Закону України «Про звернення громадян» (зі змінами та доповненнями) у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.
Завдання Запорізького обласного контактного центру:
- Організаційне та технологічне забезпечення функціонування «регіональної «гарячої» лінії» та відповідних ресурсів у мережі Інтернет.
- Забезпечення у межах компетенції оперативного розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
- Забезпечення контролю за якістю розгляду звернень, які надходять до Центру, відповідними місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
- Сприяння широкому впровадженню інноваційних технологій у сфері організації розгляду звернень громадян
місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області.
Основними функціями Запорізького обласного контактного центру є:
- Забезпечення приймання за єдиним телефонним номером «регіональної «гарячої» лінії» та через мережу Інтернет звернень заявників, первинного опрацювання отриманих звернень та їх надсилання на розгляд місцевим органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування відповідно до компетенції.
- Проведення моніторингу забезпечення своєчасності та якості розгляду звернень заявників, які надходять до Центру, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування на території Запорізької області, подання за результатами узагальненої інформації Запорізькій обласній державній адміністрації.
Урядова гаряча лінія 0-800-507-309
(дзвінки зі стаціонарних телефонів в межах України безкоштовні).
Корисні посилання
Урядовий контактний центр - http://ukc.gov.ua/
Корисна інформація Урядового контактного центру http://ukc.gov.ua/info/consult/
Нормативно-правова база http://ukc.gov.ua/about/legal/