До антикорупційного проекту "Пульс" звернулись 19 запорізьких платників
Саме стільки звернень від платників податків Запорізького регіону надійшло до сервісу Державної фіскальної служби України "Пульс". Наразі 17 питань, з якими зверталися заявники, вирішено, ще по двох зверненнях триває розгляд.
Аналіз тематики показав, що 10 сигналів від платників стосувались системи електронного адміністрування ПДВ, 5 – питань подання звітності та реєстрації податкових накладних.
Інформаційний сервіс "Пульс" – це один з інструментів боротьби з корупцією в органах ДФС. На цю "гарячу телефонну лінію" може звернутися кожний громадянин з питаннями на податкову та митну тематику та щодо роботи податкових органів. "Пульс" працює за принципом зворотного зв'язку – оператори не тільки приймають звернення, але і повідомляють про результати перевірки та вжиті заходи.
Номер цілодобової телефонної лінії сервісу "Пульс": (044) 284-00-07.
Головне управлянні ДФС у Запорізькій області