Проведення державної атестації в випускних ( 11-х ) класах по загальноосвітнім навчальним закладам Веселівської селищної ради в 2015-2016 н.р.
Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», наказів, інструктивно-методичних рекомендацій Міністерства та Департаменту освіти і науки, Українського центру оцінювання якості освіти та з метою створення належного управлінського забезпечення щодо проведення ДПА у формі ЗНО відділом освіти, молоді та спорту здійснено ряд заходів, а саме:
проведено практичні семінари з директорами та заступниками директорів з НВР ЗНЗ з питань організації ДПА з української мови, математики та історії України;
організовано підвіз учнів до пунктів тестування м. Мелітополь;
особливості реєстрації учнів 11-х класів до ЗНО та проведення ДПА було висвітлено на сторінках районної газети «Колос».
Під час реєстрації та участі учнів у державній підсумковій атестації порушень Положення не було помічено, всі учні з’явилися своєчасно, конфліктних ситуацій не виникало, відсутні непорозуміння між педагогами та учнями. У ДПА з української мови взяли участь:
69 учнів (гімназії (30), ЗОШ № 1 (21), ЗОШ № 2 (12) та Білор. ЗОШ (6);
з математики 24 учні (гімназії (10), ЗОШ № 1 (13), ЗОШ № 2 (1);
з історії України – 45 учнів (гімназії (20), ЗОШ № 1 (8), ЗОШ № 2 (11);
та Білор. ЗОШ (6)
За числовими показниками високий рівень навчальних досягнень ДПА у формі ЗНО мають 7 учнів (11%):
з української мови 4 учні гімназії;
з математики відсутній показник;
з історії України 2 учні гімназії та 1 учень ЗОШ № 2.
За числовими показниками початковий рівень навчальних досягнень ДПА у формі ЗНО мають 17 учнів (25%):
з української мови 4 учні ЗОШ № 1, 2 учні ЗОШ № 2, 2 учні Білор.;
з математики 5 учнів ЗОШ № 1, 2 учні гімназії;
з історії України по 1 учню ЗОШ № 1 та Білор.
Достатній рівень 27% учнів та середній 54% учнів.
Порівняльний аналіз результатів ДПА з вищезазначених предметів свідчить про значні відмінності оцінювання за рік з результатами ЗНО.
Найважливіша проблема в питанні результативності управлінської діяльності щодо проведення ДПА пов’язана з недостатністю контролю з боку адміністрацій ЗНЗ щодо забезпечення об’єктивності оцінювання знань.
Виходячи з вищезазначеного, напрямки, що потребують удосконалення: володіння нормативною базою, дотримання об’єктивності в оцінюванні навчальних досягнень учнів; контроль за веденням класних журналів, виконанням навчальних планів і програм у повному обсязі; реалізація напрямків контролю за організацією роботи закладів освіти зі здібними учнями, що об’єктивно можуть претендувати на нагородження медалями та учнями, що мають початковий рівень знань.
Числові показники проведення державної атестації з навчальних предметів, передбачених Типовим положенням про проведення підсумкової державної атестації можна переглянути за посиланням.